طراح روسری
طراح روسری کیست و چگونه باید به ائ سفارش طراحی بدهیم؟
و از چه ابزارهایی برای طراحی استفاده میکند ؟ ما چگونه باید سفارش طراحی خود را به یک طراح روسری ارائه بدهیم تا بهترین نتیجه را از سفارش خود بگیریم؟ ما در این مقاله از سایت فابریک طرح بعنوان مرجع طراحی روسری قصد داریم شما را با فرایند سفارش طراحی بطور کامل آشنا کنیم ، تا شما نیز در زمان لازم بتوانید بهترین سفارش طرح را دریافت نمایید. طرح مسئله و نحوه گفتگو با طراح نقش تعیین کننده ای در بهروری سفارش شما دارد و باعث می شود تا شما دچار فرصت سوزی نشوید ، زیرا بسیاری از گفتگو ها اگر هدف دار نباشد نتیجه بخش نیز نی باشد. پس برای آگاهی از شیوه طرح موضوع طراحی این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.
طراح روسری
1- شیوه و تکنولوژی چاپ خود را مشخص کنید
تولید کنندگان و افرادی که قصد دارند از خدمات طراحی استفاده کنند در مرحله اول باید به طراح بگویید که روش چاپ شما چیست ، برخی از تولید کنندگان بدون تحقیق وارد تولید می شوند و ممکن است فکر کنند هر فایل یا هر طرحی برای روش های چاپ مناسب است در حالیکه باید بدانیم بعنوان مثال چاپ خیس بطور کلی با چاپ دیجیتال-سابلیمیشن تفاوت ریشه ای دارد و باید این موضوع از ابتدای طراحی مجزا شوند ، پس اگر می خواهید سفارش طرح به طراح روسری بدهید باید تکنولوژی چاپی خود را مشخص کنید. این موضوع یک نقطه اولیه است و اگر شما به طراح نگویید مکن است او مسیر طراحی را اشتباه برود ، دقیقا یک دوراهی بزرگ پیش روی طراح است و هر مسیر با موضوعات خاص خودش شرایط طراحی را تعیین می کند.
2- بازار هدف خود رابشناسید
بدون تعارف باید بازار هدف خود را بشناسید ، هعر چقدر طرح و تنوع طرح در محصولات شما باشد ، اما اگر بدون بررسی باشد قطعا نتیجه شما در فروش مطلوب نخواهد بود ، مثلا به طراح بگویید از رنگ های کدام طیف بیشتر استفاده کند ، به او بگویید کدام نقش و گلبرگ ها یا نقوش هندسی را برای کار شا ترکیب کند ، ار نیاز به تایپوگرافی است چه کله یا کلماتی را در قالب کدام فونت برای شما چینش کند ، فارسی باشد یا لاتین و … همه این موارد در مسیر طراحی هم است.
3-سایز بندی را مشخص کنید
به طراح بگویید دقیقا از چه اندازه ای برای چاپ استفاده میکنید ، زیرا طراح برای طراحی از اندازه طرح یا سایز قواره پارچه شما سند طراحی را برپا می کند ، او ابتدا باید داکیومنت را ایجاد کند و شرط ایجاد داکیومنت دانستن اندازه کار است ، اگر از این موضوع غافل شوید در اصل شروع کار را فراموش کرده اید. هر چقدر اندازه شما دقیقتر باشد نتیجه نیز بهتر است
4-دور دست دوز یا دور ریش یا دور چرخ
به طراح روسری بگویید که در نهایت تولید خود را ر محله پس از چاپ چگونه تولید میکنید ، زیرا اطلاع از نحوه دوردوزی کار روی انتخاب چینش گرافیکی حاشیه اثر دارد
5-لوگو یا نشانه خود را هم تحویل بدهید
لوگویی که باید روی روسری درج شود ، با اندازه دقیق ، و ذکر مختصات محل درج روی طراح به طراح بگویید تا او در حین طراحی لوگوی شما را در محل دقیق درج کند